כתבה מתוך אתר: Spot it
לכתבה המלאה לחצו כאן

שיקוי קסמים? זה אמיתי???

טוב… בכתבה הזאת בטח תחשבו שיצאתי מדעתי, שאני הוזה, שאני ממליץ לכם על איזה שיקוי קסמים ■ אז אתם מוכרחים לשמוע משהו, ונא להיפרד לרגע מהאיש הקטן הזה בראש שלא מפסיק לקטר ולפסול ■ אני מכיר אותו היטב, אך למדתי לרסן אותו ■ אתם יכולים לומר לו שילך לטייל ויחזור לאחר סיום הכתבה…

הנושא הוא מים. מה כבר אפשר לכתוב על מים? הרבה! יש המון חדש בתחום המים, אבל לא על הכול אתם זוכים לשמוע.

למה? כי גם בתחום החשוב הזה יש כמה מפלצות בשוק שדואגות שתדעו רק על המוצרים שלהן.

אז הגיע הזמן שתכירו את חיים אברבוך. חיים אברבוך הוא יהודי יקר מירושלים. גילוי נאות: את חיים אני מכיר אותו כבר הרבה שנים, והוא חבר ותיק.

לחיים יש מכשיר בשם "מים חיים 8" אשר כשמו כן הוא – נותן לכם מים חיים בעלי אנרגיה ומשמר מינרלים שקיימים במים ומינרלים חשובים. "מים כפי שהבורא התכוון, כי הבורא הוא היצרן הכי גדול בעולם" מדגיש חיים. עוד מעט הכול יהיה ברור.

לפני הרבה שנים פגש חיים מדען אוסטרי שהמציא פטנט שגורם למים לקבל אנרגיה וחיוּת, והופך אותם לבריאים וגם טעימים במיוחד.

חיים, שהפך בעצמו למומחה בתחום, המשיך וחקר ובדק וניסה, והיום המכשיר נמכר לאלפים רבים של אנשים, בארץ ובכל העולם, כולל אינדונזיה, ורבים מהם שולחים לחיים רשמים נלהבים מהמים מאינספור היבטים – החל בטעם, עבור בסגולות ריפוי שונות לפצעים ולנגעים, וכלה בצמחים ופירות שאיכותם השתפרה פלאים כשהושקו ב"מים חיים 8" , וכך גם מאפים ותבשילים שהוכנו בעזרתם.

חלק מהסיפורים על פלאי "מים חיים 8" אפשר למצוא באתר של חיים. לאחר אינספור שיחות איתו אני יכול לכתוב כאן במשך שעות על נפלאות המכשיר, ליתר דיוק – נפלאות המים הנובעים ממנו.

בתנאי טבע המים הטובים ביותר לאדם הם מי מעיינות העושים דרכם דרך מפלים, ניתזים על הסלעים, מסתחררים בעוצמה וכך אוגרים אנרגיה ואוספים מינרלים. אבל היום את הטבע הבריא דוחקת התעשייה המזהמת, ולכן אין מנוס מהתערבות מלאכותית נוספת שתרחיק את מה שרע ותשאיר לנו רק את מה שטוב.

חיים, איש דתי ומאמין מאוד, כתב ספר ששמו "האם הכול במקרה?" הכתוב עברית, באנגלית ובגרמנית, כך שמלאכתו נעשית במסירות אין קץ, במלוא האמונה ובקדושה רבה.

עבורו מדובר במצווה – להחזיר את המים לרמתם הגבוהה ביותר, כפי שכיוון הקדוש ברוך הוא כשברא אותם למען האדם, החי והצומח.

חיים מוכר בעצמו את המוצר ואינו נהנה מהיתרון שיש לחברות גדולות, בעלי תקציבי פרסום ענקיים. כל מה שיש בידיו הוא טיב המוצר וההמלצות החמות של המשתמשים.

זה חיים, זה האיש. הוא מייצר את המכשיר בירושלים, הוא עצמו משווק אותו ללא סוכנים ומתווכים וההמלצות החמות עוברות מפה לאוזן ובאתר.

מדי פעם מתארח חיים אברבוך בתוכנית טלוויזיה כזו או אחרת, מדי פעם יוצאת כתבה על "מים חיים 8", אך כאמור, אין כאן קמפיינים במיליוני שקלים ומדובר בעסק של אדם אחד, כך שמי שנחשף למידע המופלא הזה יודע ומי שלא… הלוואי שיזכה להכירו בקרוב.

"מים חיים 8" מותקן ליד שעון המים הראשי של הדירה או של הבית, כך שהמים המגיעים לכל הברזים שבדירה ובגינה עברו כבר את טיפולו. כאמור, המים האלה מועילים הן בשתייה, הן בהשקיה והן ברחצה.

אני קורא את העדויות הרבות ונדהם לגלות שמכשיר כמו באגדות קיים במציאות, ועוד מיוצר כאן, בירושלים.

המים פתרו לחלוטין בעיות רבות של תחלואה – נמק ברגלו של חולה סוכרת נעלם לדבריו כלא היה כאשר נרחץ ב"מים חיים 8". עדות אחרות מצביעה כי יבלת של בחור נעלמה לעולם לאחר שהושקה כשבוע במים מהמכשיר.

מאפייה באשדוד מדווחת כי לאחר שימוש במכשיר, המאפים הרבה יותר טעימים ותְפוחים, ואפילו מראם חיוני הרבה יותר.

בחור בשם ארד מהיישוב איתמר מדווח כי סביב ביתו יש בוסתן של 250 עצי פרי, שניים מתוכם הם עצי אגס שבמשך 19 שנה לא הניבו פירות אף שארד הקפיד לדשן ולהשקות אותם. לטענתו לאחר שימוש ב"מים חיים 8" שבו העצים להניב, עד שכמעט קרסו מכובד הפרי.

מנהל מערך המים של בית החולים הלל יפה בחדרה מדווח אף הוא שהוא סובל מפסוריאזיס כ־40 שנה אשר התבטא בפצעים ובגרדת קשה, אך לאחר שהתקין בביתו את "מים חיים 8" חלפו לדבריו הגירודים וגם הפצעים. נותרו רק שאריות של כתמים שמזכירים לו שפעם היה כאן פצע.

ויש עוד אינספור עדויות, כל אחת מרשימה ועוצמתית יותר מקודמתה. איני יכול למנות כאן את כולן, הן מופיעות באתר של "מים חיים 8".

כעת, קצת פרקטיקה. בואו ננסה להבין איך מכשיר "מים חיים 8" פועל, ומדוע המים הנובעים ממנו בריאים יותר, טעימים יותר, רכים יותר ובעלי סגולות ריפוי של תחלואים רבים.

מטהרי המים הידועים שכולנו מכירים מבוססים על מסננים, לכן הם מותירים מים נקיים אך תפלים.

חיים מעוניין כאמור להרחיק מהגוף את החומרים המזיקים, אך להותיר בו את המינרלים המעניקים טעם, אנרגיה ובריאות. לפיכך "מים חיים 8" הוא מכשיר ללא כל מסנן.

המים נכנסים אל המכשיר ועוברים סחרור מיוחד 18 פעמים. הסחרור מפריד בין המולקולות של המרכיבים השונים וכך עושה סדר במים, ומחזיר למים את האנרגיה שאבדה לו באופן שלתאים בגוף יהיה קל לדחות את מה שלא נקי ולהוציאו דרך השתן, וכל מה שטוב ייקלט בתאים שלנו בקלות.

הסחרור מדמה את התנהגות המים בטבע (זוכרים?), שם הם צונחים ממפלים ומתנפצים על סלעים. זו הסיבה לעדויות הרבות על פצעים שנעלמו, עצי פרי ששבו להניב פירות ברוב פאר, מאפים משובחים, דשא ירוק יותר ומה לא.

בכל פעם חיים מופתע מחדש לגלות עוד על נפלאות המים, הסוד הגדול של הטבע.

לסיום אוסיף שהיעדר המסנן (פילטר) חוסך לכם את הטרדה של החלפת מסנן לשנים רבות, ואין צורך בכל דמי שימוש, טיפול והחלפה של עזרים אחרים במכשיר.

קונים פעם אחת, משלמים על התקנה, ומתחילים לשתות להתקלח ולהשקות את הגינה עשרות שנים של מים טובים, רכים, טעימים ובעלי סגולות. אחריות למכשיר ניתנת למשך עשר שנים.

סגירת תפריט

מים בריאים לשתייה, למקלחות ולהשקייה!

דברו איתנו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!