מערכת סינון מים ביתית כפי שמעולם לא הכרתם - מים חיים 8!

ראיון עם חיים אברבוך מייסד ומנכ"ל החברה

למערכות סינון מים ומערכת סינון מים ביתית משמעות גדולה בחיינו, אז מה שונה במים חיים 8 ?

 

מים הם היכולת שלנו להנות מזכות החיים – החל משתייה שהיא בעצם היעד החשוב ביותר של המים, עד לרחצה וניקיון, השקיית צמחים, שטיפת הבית, בישול ועוד…
היום קיימות אפשרויות של שימוש במים נקיים.
ניתן להשתמש במי ברז רגילים ובמים מסוננים אך אלו עלולים להיות בעייתים מכיוון שלא כל מערכת סינון מים ביתית רק מונעת מחומרים מזיקים להיכנס למים שלנו, אלא גם מוציאה מינרלים אשר חיוניים לביראות שלנו. כמו כן, רכישת בקבוקי מים בפלסטיק יוצרים מספר בעיות כמו עלות רבה למשתמש וגם זיהום הסביבה עקב כמות הפלסטיק הנוצרת בייצור בקבוקי המים.
אפשרות נוספת היא מטהר דירתי, אך זה דורש כל הזמן החלפת פילטרים\מסננים ותחזוקה שוטפת, מה שעושה את את המסנן ללא נוח וגם לא מונע את האבנית באופן מוחלט.
האפשרות האחרונה הקיימת למים מסוננים היא ברי מים, אך אלו מי שתייה בלבד ולא ניתן להשתמש בהם לשימושים אחרים. הם גם תופסים מקום רב במטבח, קשים מאוד לסחיבה, אינם מונעים אבנית מלחדור למים ודורשים תחזוקה ותחלופה תכופה.

 

מערכות סינון מים ולעומתן מים חיים 8

 

מדובר במספר מערכות טיהור מים שמספקות מים לכל הברזים בבית ומותקנת על הקו הראשי של המים. המערכות נוצרו באוסטריה ומיוצרת בישראל תחת ההנדסה האוסטרית המקורית. 

איך זה עובד?

המים מתנקים באמצעות צנטריפוגה שמוציאה את המולקולות הרעות מתרכובת המינרלים במים, ואלו יוצאות דרך ההפרשה הטבעית של הגוף ולא משפיעות על הגוף.
טעם המים משתפר ומקבל מרקם קטיפתי. המים לא מייבשים את העור והשיער כאשר משומש לרחצת הגוף ומשפרים את המערכות החיוניות של הגוף. זרימת החמצן משתפרת, כדוריות הדם האדומות מזינות טוב יותר את הגוף והחמצן שמגיע אל התאים עשיר יותר.

אז למה אתם מחכים? על מנת לעשות את הצעד הראשון לשיפור איכות החיים שלכם, השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה לקבלת מידע נוסף על מערכות סינון מים איכותיות.

טיהור מים
סגירת תפריט

מים בריאים לשתייה, למקלחות ולהשקייה!

דברו איתנו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!