קריאת הספר תפתח לך חלון ענק להכיר מקרוב יותר, את מי שייצר וברא "את כל מה שלא ברא האדם בעולמנו", ולהבין עד כמה עלינו להודות לו להכיר לו טובה על כך, ללא קשר לדת כל שהיא. כי הוא המאפשר לנו לחיות חיים של משמעות בעולמינו הזה.

בוודאי שלא "במקרה" לקחת/ה את הספר הזה לידך שהרי גם את/ה שואל/ת את עצמך בשלב כול שהוא בחייך מדוע נברא העולם, מה מטרת היותי, קיומי בעולם, האם יש בכלל בורא לעולם? מי שדואג לקיומו של העולם או הכול רק מקרה !
שאלות אלו ועוד שאלות קיומיות רבות שואלים רבים, אך תשובה מספקת אין!
בספר זה אני משתדל, עד כמה שידי מגעת, לעצב תמונה מוחשית פשוטה, אך ראליסטית ביותר של בורא העולם, כדי שאנו בני האדם, ניצור מחדש קשר עם אותו בורא ענק, אשר ברא לנו עולם מופלא ויפה, עולם אשר ניתן לחיות בו חיים של משמעות, מתוך בריאות נפשית וגופנית – המתאפיינת בשלוות הנפש, שחסרה כמעט לכולנו.
הקריאה בספר זה תיתן לך להבין את מטרת בריאתך ואת תפקידך בחיים. עיון יותר מעמיק והתבוננות בפרקי הספר יענו לך על השאלות המטרידות את רוב בני האדם: מדוע (לכאורה) 'צדיק ורע לו', 'רשע וטוב לו', חיים ומות, מדוע?, מדוע בכלל נברא העולם וכול אשר בתוכו ובמיוחד האדם.
בספר זה ברצוני להחיות רעיון ישן ואולי גם ידוע, אך נשכח מרוב בני האדם – הכרת גדולת הבורא, לשוב ולהתפעל מכול מה שבבריאה חי, צומח, דומם; מה שמעל הים ומה שבתוכו – שנוצרו על ידו, ומעל לכל להכיר בחשיבות של תודה והכרת הטוב כלפיו.
ההסתכלות השונה שיתן לך ספר זה, כמוה כמבט-על, המשקיף על עולמנו הקטן מזווית הראייה של בורא העולם!

אודות המחבר - חיים אברבוך

רחוב בן טבאי 3/16, ירושלים 9359103

0528-636974

[email protected]

אם נהנתם מהספר – ניתן לתרום כפי רצונכם בהעברה ב BIT או ב PAYBOX לפי הנייד: 0528636974

חיים אברבוך (יליד 1948), נשוי ואב לארבעה ילדים. תושב ירושלים. עסק במסחר, ביצוא וביבוא בישראל, באירופה ובמזרח הרחוק. חי חיים ללא משמעות רוחנית, ובעקבות ספר מאוד מיוחד שנפל לידיו "במקרה" Der Eingeweihte (המעורים בסוד) חל מהפך בחשיבתו על העולם והבורא ומהות החיים. התובנות שאימץ לעצמו בעקבות עיון מעמיק ורחב – מצויים בספר זה, המסכם את עיקרי הרעיונות שגרמו לו לשינוי בהלך חשיבתו ואורחות חייו.

מים בריאים לשתייה, למקלחות ולהשקייה!

דברו איתנו

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!